Blåsjävlar

Som ni kanske vet så lider, verkligen lider, jag av afteblåsor i mun. Just nu har jag världshistoriens största blåsa på insidan av underläppen. Har aldrig haft en så stor förr. Fy fasen säger jag bara, vad ont det gör!! Dom gör alltid ont, men detta är olidligt jävligt. Har haft den typ en vecka, och den tycks bara bli större :S Annars brukar dom läka efter en vecka. Den sitter så jävligt till också så att så fort jag äter så kommer jag åt den, aaaaj! Skulle inte ens önska min värsta fiende dessa jävla blåsor.. när fasen ska jag slippa dom?!

Ursäkta alla svordommar.. men blir på less på att ha dom!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Fick du blåsan efter du åt godiset som vi skickade?Har du varit blåsfri länge innan dess? Lider med dig gumman, jag vet hur ont du har :( Kram/mamma.

2009-05-27 @ 08:50:43
Postat av: inger o christer

stackars dej,,vet ju hur ont en pytteblåsa känns.. kram Inger o Ch.

2009-05-27 @ 11:00:40
Postat av: morbror Stig

Lider ned dig niece!

2009-05-27 @ 15:31:53
Postat av: Becccan

Mamma: Nej det har inte med godiset att göra, jag lovar :P Nej jag har haft blåsor hela tiden.

2009-05-27 @ 23:14:54

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0