Helgen

Hallå! Nu var det lite dålig uppdatering här..!

I fredags var vi ut. Vi skulle egentligen ha grillat hemma hos Leonie. Men dom ville att vi skulle komma så sent, 20.30, så vi tyckte inte det var nån idé (det är rätt långt dit) så vi möttes ute på Roxy istället. Hade riktigt kul :) Blev bjudna på en massa drinkar.. som vanligt :P

I lördags jobbade Mysan kväll. Så jag hyrde film som jag kollade på, The kite runner, den var riktigt bra! Den borde ni som inte sett den se! Sen hälsade jag på henne på jobbet också, köpte en mango smoothie :) Riktigt gott! Sen när hon kom hem fick vi lite filmbesök i form utav en australiensare & en nya zeeländare.. :P Kollade på Nyckeln till frihet.

Söndagen var lugn. Gymmade lite, städade. Mysan jobbade kväll igen. Jag kollade på film, igen :P

Idag har jag jobbat, 16-21 (eller ja, kom därifrån typ 21.40, sjukt mycket att göra!) Satt inte ner en sekund på 5 timmar. Fullt upp hela tiden. Tiden gick ruskit fort. Men jag gillar när det är fullt upp.. tycker det är kul när det är lite fart!

Nu är det dags att sova tror jag.. är hur trött som helst. Pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Bo Hedström

Filmen heter Flyga drake på svenska.

http://www.bio.nu/film/?id=101372



Nyckeln till frihet heter The Shawshank Redemption på engelska.

http://www.imdb.com/title/tt0111161/

Ligger etta på filtoppen hos IMDB.



Man är ju en liten Messerschmitter :)

2009-05-12 @ 15:11:30
Postat av: mysans mor!

jag har läst boken ruskigt bra bok,en av dom bästa jag läst!!!

han har även skrivit "tusen strålande solar"

oxo bra/mysans mor

2009-05-12 @ 21:27:02
Postat av: morbror Stig

Smoothie är väl bra med alkohol i(rätta mig om jag har fel.Jag har nog fel)."Nyckeln till frihet" är en av mina favoriter bland över 1000 filmer man sett fast den har dryga 10 år på nacken(från någon gång på mitten av 90-talet om jag inte missminner mig).

2009-05-13 @ 10:46:38

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0