Tidig morgon

Idag har jag jobbat 05.00 - 09.00. Var sjukt trött när klockan ringde 4. Men det var bara att pallra sig upp och iväg. Efter en halvtimme är jag ganska pigg. Men det tar emot att gå upp så tidigt :P Jag jobbade med Petra idag igen. Jag börjar få koll på läget, det går riktigt bra nu :) Och jag börjar bli rätt bra på alla kaffesorterna :P Det är skitkul! Jag trivs bra på caféet :) Snart kommer jag få göra min första öppning själv!

Allting på caféet är så himla gott! Det är skitsvårt att hålla sig borta från allt :P Man går och småäter på nånting hela tiden :P Chidam (hon som äger stället) bakar och lagar allting själv, så allt är hemgjort och såå gott! Och alla kaffesorter är jättegoda. Det är nå fina, dyra kaffebönor dom köper in. Finns massa olika sorter.
Och jag är typ beroende av vår kaffe mocha! Sjukt god! Vi gör den på riktiga chokladbitar, och man kan välja mellan vit, mjölk eller mörk choklad. Jag gör alltid en till mig själv på mörk choklad.. godaste mochan ever!

När jag kom hem från jobbet så tog jag en liten nap.. sov typ bara 2 timmar i natt, så det behövdes. Sen har jag varit och handlat, kollat på hockey (Canucks vann!!) och kollat på lite mer tv. Mysan jobbar ikväll.

Imorrn är jag ledig :) Sen ska jag jobba lördag på Kits och söndag på caféet!


Tog hem en cranberry scones från jobbet, som jag bakat imose :)
Riktigt gött!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Den såg smarrig ut!/Mamma

2009-05-01 @ 14:48:50
Postat av: Lina

Va kul att du trivs. Ar glad for din skull. Och mer pengar blir det ju antligen! sa du kan shoppa lite. Jag vet hur du kanner med att ga upp tidigt. Jag borjar ju inte forran 6 pa mornarna men anda. Faktiskt sa vanjer man sig iaf. I morgon tex har jag en ledig dag men kommer anda vakna vid 7 tiden:) Tank dem dagarna man kunde sova till 10-11:) haha Du far ju vara tyst pa mornarna nar vi ar dar iaf. Vi ar ju pa semster. Tanker inte bli vackt sa tidigt pa morgonen:D Maste skypas!! Pusss och ha det bast babe! Inte langt kvar nu!! Puss

2009-05-01 @ 14:58:40
Postat av: Lina

Va kul att du trivs. Ar glad for din skull. Och mer pengar blir det ju antligen! sa du kan shoppa lite. Jag vet hur du kanner med att ga upp tidigt. Jag borjar ju inte forran 6 pa mornarna men anda. Faktiskt sa vanjer man sig iaf. I morgon tex har jag en ledig dag men kommer anda vakna vid 7 tiden:) Tank dem dagarna man kunde sova till 10-11:) haha Du far ju vara tyst pa mornarna nar vi ar dar iaf. Vi ar ju pa semster. Tanker inte bli vackt sa tidigt pa morgonen:D Maste skypas!! Pusss och ha det bast babe! Inte langt kvar nu!! Puss

2009-05-01 @ 14:59:17
Postat av: Bo Hedström

Njut nu av din lediga dag.

Hoppas att vädret är lika bra som i Svedala.

Vi har sommar här i stugan :)

2009-05-01 @ 17:47:36
Postat av: Bo Hedström

Jag tror Lina har börjat och stamma. :)

2009-05-01 @ 17:49:43

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0