Lugn dag

Nu är jag ju ledig i 2 dagar, så idag sov jag ut ordentligt. Vaknade runt 13.00. Har bara tagit det lugnt idag och försökt vila upp mig, måste bli frisk nån gång! Det är så himla jobbigt att jobba när man är förkyld.

Jag och Mysan gick till Café Vancouver, mitt gamla café där jag jobbade förr :) Dom blev jätteglada att se mig, har inte varit där sen jag slutade. Dom ville att jag skulle komma tillbaka, haha. Vi käkade paninis och drack varm choklad :)



Fetaost och kyckling paninis, dom brukade jag stå och göra förut!
En trött & förkyld Rebecca :P


Kommentarer
Postat av: mysans mor!

du får käka gojibär och dricka hälsote i massor,men glöm inte att vila oxo!!!/kram från mysans mor

2009-10-06 @ 10:56:30
Postat av: Mysan

Men gud va sura vi såg ut! hahah. Ungefär som att vi va tvingade att fika eller nåt! :P

2009-10-08 @ 22:37:07

Kommentera/Comment:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Your comment:

Trackback
RSS 2.0