Jobb, igen!

Just nu händer det mycket här :P
När jag åkte hem på lunchen idag så sa mamma att dom hade ringt från ett företag och sökt mig hela dagen. Så jag ringde upp på lunchen och frågade vad dom ville.
Dom frågade om jag ville börja jobba där, imorgon!
Det är också telemarketing, men inte försäljning, utan bara intervjuer / marknadsundersökningar.
Plus att det var kortare arbetsdagar men högre lön.
Så jag tackade ja på en gång :P Så nu ska jag börja på ett nytt ställe imorrn.
Eftersom jag ska spara ihop massa pengar till utbildningen så tar jag självklart ett jobb som är bättre betalt. Jag provjobbade ändå bara den här veckan på Vårda, och dom blev inte arga eller så för att jag slutade. Såå, jag får väl se imorrn nu då hur det går på det nya jobbet ^^

Kommentarer
Postat av: Mysaan

Ojoj här rullar de in jobb ^^,

2006-11-21 @ 21:40:03
Postat av: Becccan

haha yes ;P så nu finns det ett ledigt på Vårda :P

2006-11-21 @ 23:04:27
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0