Stan igen

Idag har jag varit nere på stan med My :) Shoppade det sista inför resan. En stor neccessär, rakblad & en ny Master Piece MAX - bästa mascaran! Sen fikade vi lite också :) Det är så kul att umgås, för vi är så lika på många sätt :)
Ikväll blir det bara tv-kväll. Ska jobba imorrn, 7.15-14.30, så jag måste sova tidigt. Men det ska nog inte bli några problem, är jättetrött redan nu :P

Det blir Peloponnesos på lördag iaf, vi fick reda på det idag. Tydligen är det bättre där nu, och elden & röken är långt ifrån vårat resmål. På dom ställen det fortfarande brinner är elden iaf under kontroll. Vi kommer inte märka av att det har brunnit sa dom. Utflykterna till Olympia kommer gå som vanligt också, och det är ju kul för det hade vi tänkt åka på.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jaa vi gillar många lika saker ;D Haha. Snacka om att man blir trött de få gånger vi ses, vi snackar ju så mycket så man blir helt slut i huvet :P Seans sedan då? ;D

2007-08-29 @ 19:31:14
Postat av: Becccan

Mysan: Haha jaa, jag hade fan tappat rösten när jag kom hem :P Yes, det blir det ;P

2007-08-29 @ 21:19:56
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0