Mycket julklappar :)

Nu ska jag snart ta mig en julknäcke-macka med julskinka :) Den blev klar för ett tag sen, så jag måste tjuvsmaka :P Sen ska jag lägga ansiktsmask och dona lite :) Måla naglarna röda. Vi la nyss fram alla julklappar under granen.. och jisses, vad mycket det var i år! Vi garvade allihop för att det var så mycket :P Får knappt plats under granen. Och vi är bara 5 st :P Så nu blir man ju lite nyyfiken vad dom innehåller ;P Som ett barn igen! Haha :D


Multivitamin power recovery masque, Dermalogica. Jättebra ansiktsmask som återfuktar och ger jättefin lyster till ansiktet! :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Spännande! ;D Du får berätta sen va du fick. Vi hörs imorron ! :D

2007-12-23 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0