Gårdagen

Igår hade Daniel som sagt planerat en överraskning för mig. Hela dagen var jag uppbokad :) Det började med att vi gick upp runt kl 8, gjorde oss iordning, och åkte iväg kl 9. Jag hade inte en aning vart vi skulle, men runt 9.30 var vi framme - på Karisma Spa i Högbo :D Jag blev skitglad, har alltid velat åkt på spa. Där var vi nästan hela dagen. Fick massa olika behandlingar :) Kurbad, massage, ansiktsbehandling, ansiktsmassage, handbehandling.. sen fick man använda deras pool och ångbastu hela dagen. Och lunch fick vi också, kycklingsallad. Hur mysig dag som helst! Sen kom vi hem och gjorde oss iordning, och åkte ner på stan. Daniel bjöd mig på middag på Helt enkelt :) Sen åkte vi hem till honom, då hade han ordnat en liten skattjakt för mig :P Fick gå runt där i lägenheten och följa små lappar, som ledde till ett paket. Jag fick en till berlock till mitt Thomas Sabo-armband :) Ett jättefint rosa hjärta. Han är för go :) Sen hade han tänt ljus i heeeela lägenheten, sen åt vi lite smått och gott och mös hela kvällen. Tack för en underbar dag älskling!

Idag är det fest på schemat! :P Nej, jag och My har inte fått nog än ;P Trots att vi festat nästan varje dag i 5 veckor. Tror vi hade typ 3 dagar off, annars har det varit fest varje dag ^^ Men men.. man lever bara en gång :P Ikväll kör vi som sagt, ska bli kul att träffa lite folk som man inte har träffat på ett tag nu :)

Hörs hej!

image530

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heey :) hur har ni haft det? låter som om att det har varit bra med fest? :D du verkar ha haft en bra dag igår.. läste upp ditt inlägg inför min pojkvän.. haha :) hoppas allt är bra! kramis

2008-04-13 @ 16:31:46
URL: http://jotta.blogg.se
Postat av: Becccan

Hej :) Vi har haft det så himla bra! Vill tillbaka! Haha ja det har varit en del fest, nästan varje dag. aa, det var en väldans bra dag :D Blev riktigt bortskämd :) Haha, hoppas han tog åt sig nåt då ;P Ha det bra :) Kramen

2008-04-14 @ 00:33:37
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0