Nattugglan

Högtalarna till min mobil var iaf asbra! :) Sjukt bra ljud i dom. Dom blir bra att ta med sig, till stugan tex. Ska dit i helgen för första gången sen förra året. Ska bli skönt att bara ta det lugnt, inte göra nåt speciellt, och vila lite från allt festande! Har ju blivit en del på sista tiden som sagt. Måste låta levern vila :P

Träningsvärken blir bara värre och värre! Värst är det i benen och rumpan. Kan knappt gå uppför trappen, haha! Typiskt mig, antingen tränar jag inte alls, eller så kör jag för fullt och tränar som ett freak typ varje dag. Det finns inget mitt emellan för mig ^^ Så har jag alltid varit I guess.

Undra om man ska sova snart? Är trött som ett as, men samtidigt vill jag sitta uppe. Älskar kvällarna, jag är en nattmänniska. Vaknar till liv på kvällarna :P Hittar på så mycket att pyssla och dona med på kvällarna ^^ Kanske ska kolla på nån film :) Sagan om Ringen kanske, för 3000:e gången! Tröttnar aldrig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0