Onsdag

Idag har jag varit till tandläkaren, det gick bra, hade inga hål :P
Nu tänkte jag städa här, ordentligt den här gången. Ska rensa bort allt gammalt skit jag inte vill ha kvar, och försöka göra det snyggt här ^^ Är på städhumör idag, så då är det lika bra att passa på, för man vet aldrig när jag blir det igen! Ska börja göra om här så smått också, ska måla om och köpa ny inredning :) Ska börja göra ett fotokollage från Thailand också som jag ska sätta upp på väggen.

Fasiken vad solbrännan bleknar fort.. buhu :( Tråkigt. Hoppas sommaren kommer snart så man kan börja sola!

Imorrn ska jag och My köpa träningskort, nu ska vi äntligen komma igång igen :P Nu blir det stenhårt hela sommaren här! Latmasktiden är förbi :P

image547
Tänkte försöka träna upp mina armar så dom blir som Rachelles ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0