Öroninflammation

Idag har jag träffat Amalia en sväng, visat lite bilder och så. Och snart ska jag hem till Ida och träffa henne, visa lite bilder för henne också. Har sett mina bilder minst 200 ggr nu tror jag :P Men jag tröttnar aldrig!

Jag var till HC igår, tydligen har jag öroninflammation :/ Fick massa piller å droppar å sprayer. Och så har jag vatten bakom vänster öra också. Det har varit en tuff resa det här :P Så mycket åkommor som vi har haft under dom här 2 månaderna har jag nog aldrig haft under hela mitt liv :P Haha.

Jobbet ringde idag också, frågade hur jag hade haft det och så. Och så frågade hon om jag fortf. ville jobba i sommar. Och det vill jag ju, måste ju få kosing. Fick tillbaka skitmycket på skatten också, så nu är jag glaad :D

Ikväll ska jag sova hos Daniel, tydligen ska vi upp tidigt imorrn. Han har hittat på nåt åt mig, och jag har inte en aning om vad :P Jag vet bara att jag är uppbokad hela dagen! :)

Nu är det time för käk. Hade vi varit kvar i Thailand hade det varit time för "Var är min hink, hey?!"

image529

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0