1 vecka

Igår när Daniel hämtade mig så hade han köpt blommor till mig :D Rosor. Bara sådär ändå. Åsså ett litet kort. Han är för go :)

Idag sov jag rätt länge, sen kom mamma förbi en sväng och ville åka ner på stan med mig, så det gjorde vi. Jag köpte 2 prydnadskuddar på Hemtex till sängen, och så fick jag ett halsband av mamma från Guldfynd. Ett silverhjärta. Jag fick det för att ha på mig i Thailand :) Och jag fick inte ta av mig det sa hon :P

Nu ska jag bara dega lite innan Daniel kommer hem. Han ska åka till djuraffärn idag med pappa sin, köpa akvarium. Sen ska vi åka hem och sova i Bomhus idag.

Om 1 vecka sitter vi på planet till Bangkok just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0