Fika

Vaknade rätt sent idag, som vanligt :P Sen åkte jag ner på stan och fikade med Ida :) Satt ute i solen på Java och åt smörgås med kalkon&keso och latte. Vi satt där bra länge och pratade. Bestämde att vi ska gå ut imorrn :)
"Ja men det kanske börjar bli dags för dig att dra dig tillbaka?" - HAHA!

Ska jobba kväll idag igen, samma grupp som igår. Igår var det nog världshistoriens lugnaste pass på jobbet ^^ Hade 2 timmars (!) lucka. Först mellan 18-19, sen var vi färdiga redan kl 20, så då var det bara sitta inne på lokalen sen och vänta på att kl skulle bli 21. Så lugnt har det nog aldrig varit förr.. men det är för att skitmånga kunder är inlagda för tillfället. Blir nog lika lugnt idag med!

image604
Jag & Ida, några år sen ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Den där lillskiten;-)kommer jag ihåg..som gick runt och kallade mig för Barraria;-)Har ett sååånt fint kort på dig när du provar mina jeans.way to big.;-)

2008-05-30 @ 09:56:54
Postat av: Becccan

Maria: Haha! Ja visstja, Barraria! Mycket enklare namn att säga än Maria, haha ;P

2008-05-30 @ 11:12:02
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Maria

Ja...eller hur;-)

2008-05-30 @ 13:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0