Rolig kväll

Gårdagen med Ida blev riktigt rolig :) Började hemma hos henne, bara hon & jag. Sen drog vi ner på Berggrenska och drack lite vin :) Var asmycket folk där! Helt packat. Men vi hade kul :) Sen blev det Slick, som också var rätt kul. Haha, en rätt sjuk kväll också.. både jag & Ida blir så pinsamma när vi dricker ^^ Så vi ringde varann idag och garvade åt hur sjuka vi är :P Blev en gratiskväll igår iaf.. Ida hade skrivit upp oss på listan på Slick, så vi gick före alla och slapp betala inträde. Sen kände Ida han som va dj där inne, så vi la jackorna i hans bås :P Haha. Gjorde inte av med en spänn ^^

Jag ringde till Megan igår när jag kom hem från krogen och pratade lite :D Kul att äntligen prata igen! Var ett tag sen. Hon bara garvade åt mig :P Jag pladdrade väl på en massa. Om inte annat blir engelskan jävligt taskig när man dricker ^^ Haha.

Idag ska jag träffa Mysan :) Hon kommer hit senare. Nu håller jag på å dör av hunger!


Hemma hos Ida :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Fan jag hade velat vara me när du ringde juuu! :( Jaja kanske får va de nästa gång då..

2008-05-31 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0