Komma i form

Imorse var jag på ett möte på arbetsförmedlingen. Fick träffa jobbcoacher och fick massa info. Fick massa papper med mig hem som jag ska fylla i till nästa gång. Får väl se om det här kan vara till nån hjälp då ^^

Nyss har jag varit ute på en powerwalk. Satan vad dålig kondis man fått alltså. Kanada var inte bra för hälsan :P Vill komma tillbaka till min gamla form! Jag och Leonie satt och snackade igår, hon sa att hon också vill komma igång nu. Hon sa att hon också gått upp i vikt sen hon kom till Kanada, det är nog fan omöjligt att inte göra det. Så nu har vi bestämt oss för att bara käka godis/onyttigheter 1 gång i veckan (hur fan ska det gå) och jag ska försöka gå powerwalks 5 ggr/veckan som jag gjorde förr. Får se om det blir gymkort nånstans också. Nu jävlar!
Back to mitt gamla jag.


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Så kul att läsa att du kämpar för att få ett jobb. Drygt men jag lovar att det kommer, du är en strävsam tjej och jag är glad att ha en sådan "kusse" Kram

2010-02-10 @ 18:43:15
Postat av: Becccan

Tack kusin!! Vad glad jag blir :D Kram!

2010-02-11 @ 01:57:26
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0