Stars in Red med Mary Kay

I fredags åkte jag som sagt med några tjejer från våran unit på Stars in Red i Stockholm. Det var en heldag med föreläsningar/utbildningar/utlottningar och mycket mer. Hade jättekul och lärde mig mycket :) Blev otroligt motiverad att sätta igång på allvar nu, för att komma låångt :) Det går bara man vill! Det fick man ju mycket bevis på av alla dom som föreläste som det gått riktigt bra för, där miljonerna rullar in ;P

Fick utbildning inom hudvård, make-up, business, bokingsteknik och massa annat. Vi kom dit strax efter 9.00 och det höll på ända till 17.00. Sen var man trött! Men det var en intressant dag.


Ann-Louise & jag

National Sales Director, Christina Edefors

Top 10 ;)

Jag & Astrid, Sales Director


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0