Dansat i heels

Mår mycket bättre idag faktiskt, kände mig ju dålig igår och på väg att bli förkyld trodde jag. Men idag känns det bättre :)

Har varit och poledansat idag, som alltid på tisdagar. Idag skulle vi dansa med klackar. Det var kul att testa det, men det var svårt :P Man blir ju rätt ostabil med klackar på, plus att det blev riktigt halt. Jag halkade omkring som bambi på hal is ^^ Jag dansar nog barfota i fortsättningen som jag brukar ;)

Imorrn är det dags för tenta (!!). Har pluggat som en idiot, kan inte få in mer i skallen nu. Nu får det gå som det går. Det känns ändå som att jag har hyfsad koll på läget :) Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till imorgon på tentan,jag ska hålla tummarna för dig. Kram från mammsen.

2011-11-01 @ 22:49:35
Postat av: Mamma

Lycka till imorgon på tentan,jag ska hålla tummarna för dig. Kram från mammsen.

2011-11-01 @ 22:50:27
Postat av: sofie

hihi nä det är inte synd om mig!! :) Hoppas tentan gick bra! Men jag vet att du fick godkänt iaf och det är viktigast! :)

2011-11-02 @ 22:09:19
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Becccan

Mamma: Tack :) Det gick okej! Kram

Sofie: Jaa jag hoppas det :) Svarade på alla frågor iaf, så några poäng lär man väl ha skrapat ihop :P

2011-11-02 @ 22:17:15
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0