Beställning

Blush
Tänkte göra en beställning från Blush snart, är sugen på Smashbox primer & Ole Henriksen "Pick me up face tonic" Primern har man ju bara hört bra om :) Och ansiktssprayen har Hannah tipsat om förr. Jag älskar ansiktssprayer, tycker att det känns så fräscht att använda under dagen.

Just nu har har 2 ansiktssprayer. Make up Stores FaceMist & Håkanssons Vitaminspray Passionfruit. Den från M.u.s är jättebra, och den luktar huur gott som helst! Prisvärd är den också, kostade bara 200:- tror jag. Vitaminsprayen luktar däremot lite unket tycker jag :S Och den kostade 240:- för bara 100 ml. Men den är bra


Kom gärna med fler tips  på saker man måste ha från Blush :) :P

Kommentarer
Postat av: Lottisin

jag vill också testa ole h! och primern är jag också lite nyfiken på! du måste recensera sen! :)

2006-12-22 @ 11:43:36
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: Becccan

Jaa, det ska jag göra :D

2006-12-22 @ 13:36:11
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0