Kinamat, Idol & mys

Freeedag!
Älskar fredagar, och denna är inget undantag :)
Ikväll ska jag och mamma beställa hem kinamat (pappa & Daniel ska på firmafest),
sen kolla på Idol-finalen och käka massa godis :)

klubbkvällen häromdagen inhandlades en ögonskugga.
En blå/lila variant i färgen "Elf".
Nu har jag nog alla färger på skalan snart från Make up Store.
Men det är ju så roligt med ögonskuggor! :)

Var en sväng till Valbo & IKEA igår med Lina.
Hon shoppade loss hon :P
Och jag köpte 2 lådor att ha lite prylar i.
Det svämmar över med prylar här.
Fråga Amalia vad hon tycker om alla mina prylar ;)


Kommentarer
Postat av: My

Fin ögonskugga! :D

2006-12-01 @ 11:31:09
Postat av: Becccan

Ja visst är den :D

2006-12-01 @ 11:31:51
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Amalia

Prylar, du ?! Nej vannen, du lever ju nastan som en hemlos. Finns ingenting pa dina vaggar eller hyllor. Man kan tro att du ar varsta globetrottern som inte kan samla pa sig grejer for att du flyttar hela tiden. Ta dig samman flicka, dags att plantera fotterna pa ett och samma stalle!!! ;P
Hihi, du vet att jag retas! Love

2006-12-03 @ 00:43:38
Postat av: Becccan

haha ;) jag vet att du blir gaaalen på allt som jag samlar på mig ;P "Du måste SLÄNGA lite saker Rebecca!" Hihi

2006-12-03 @ 12:10:49
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0