Nattkräm

Kollage
Just nu använder jag min Skin Smoothing Creme från Dermalogica både på dagen och natten. Men jag skulle vilja ha en annan kräm att ha på natten, dels för att Dermalogicakrämen ska räcka lite längre, och för att jag vill ha en lite mer verksam kräm på natten. Tänkte kanske prova en från Ole Henriksen. Dessa två är mina alternativ; Invigorating Night Gel eller Nurture Me Replenishing Creme. Den som har provat nån av dessa får gärna skriva en kommentar! Smashing.se skriver så här:

Invigorating Night Gel
En mycket lätt gelé, skapad för att arbeta i synergi med kroppens naturliga reparationssystem. Innehåller ett koncentrerat komplex av alfa-hydroxysyror, som bidrar till en hud med mera liv och lyster.
Närande och mineralrika vitaminer och örter hjälper till att återfukta hudens djupaste lager, samtidigt som ytstrukturen blir slätare och finare. Huden blir märkbart fastare och lenare med mindre porer.

Nurture Me Replenishing Creme
Denna sköna, fylligt sammansatta kräm bokstavligen smälter in i huden och mjukar upp den. Naturens mest innehållsrika oljor som vetegroddar och primula återger huden smidighet, medan rosa mosquetta reparerar och bygger upp på nytt. Dimeticon, en silikonvätska, tillför mjukhet samtidigt som vitamin A, C och K ger styrka och vitalitet.

Vilken skulle ni ha valt? :)

Kommentarer
Postat av: Ally

Tvåan hade gulligast namn, tycker den lät riktigt bra också :)

2006-12-29 @ 23:22:10
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Becccan

Ally: Jaa, jag är nästan mest sugen på den! :) Men den är lite dyrare än den andra, det är där skon klämmer ;P

2006-12-30 @ 02:33:22
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0