Recension - Eyeko cream

Eyeko

Här kommer en recension om Eyeko Cream. Så här skriver eleven.se om krämen:


"Denna 3-i-1 produkt fungerar som:


-Highlighter
-Ögonkräm
-Fuktighetskräm


Denna Vitamin A berikade fuktighetskrämen kan användas för att ge fukt till hela ditt ansikte. Den är laddad med ljusreflekterande pigment som ger dig en jämn hy med en fantastisk lyster.
Eyeko Cream är tre produkter i en och samma burk! Den ger fukt och fungerar samtidigt som ögonkräm och highlighter. Denna produkt gör att du kan hoppa över din vanliga foundation!"

Min åsikt
Överallt skrivs det om denna kräm som nån sorts "mirakelkräm". Och det skulle jag väl inte vilja hålla med om direkt. Jag tycker att det blir fin lyster av den, varken för lite eller för mycket skimmer; alldeles lagom! Men lukten står jag inte ut med! Jag tycker den luktar vedervärdigt. Tuggummi på nåt vis. Och jag tror inte att man kan använda endast Eyeko cream som fuktighetskräm, den ger ingen fukt för fem öre. Så man ska nog ha sin vanliga dagkräm under. Och sen får den ett stort minus för att den innehåller mineralolja! Slutligen kan jag väl säga att det är en kräm som är fin att ha till fest och på sommaren som highlighter. Dessutom är burken så söt. Men inget jag skulle vilja använda varje dag i hela ansiktet. Betyg:



Bronz
Har ni sett den här förresten? Jag råkade hitta den när jag sökte på Eyeko. En bronzing cream, visste inte att dom hade en sån. Minns inte vilken sida jag hittade den på, men så här står det om den:

"The quick 'n' easy sun-less tan packed with light reflecting gold, bronze and silver micro-spheres suspended in a sumptuous fragrant gel. Apply across cheeks and nose, to temples and chin for a natural sun kissed look. Mix with sun block for a super safe 'tan' or with your favorite body lotion for a hint of a tint. Glides easily over legs, arms and dicolleti for sexy senorita skin! Remember a little goes a long way!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0