Recension - Ole Henriksen

Kollage
Tänkte göra en recension av mina 2 produkter som jag har från Ole Henriksen.
Aloe Vera Deep Cleanser & Grease Relief Face Tonic.

Aloe Vera Deep Cleanser
Ska vara bra för personer med fet och oren hy, med tendens till acne. Den ska vara effektiv med ändå skonsam, och rengöra på djupet. Den ska inte heller torka ut.

Grease Relief Face Tonic
Också för personer med fet och oren hy, ska dra samma porerna och rengöra ordentligt. Skonsam men effektiv.

Min åsikt
Jag är lite kluven när det gäller dessa 2 produkter från Ole Henriksen. Jag gillade dom jättemycket för att man kände sig så himla ren. Cleansern luktar väldigt fräscht och man känner sig verkligen djuprengjord när man använt den, lika med ansiktsvattnet; det friskade upp och kändes fräscht. Och jag tyckte inte att dom torkade ut. Men; nåt vidare resultat på min hy tyckte jag inte att dom gav. Mina porer blev inte mindre synliga, och finnarna gav inte med sig. Jag vet inte riktigt; jag kanske inte gav dom tillräckligt mycket tid? Men jag använde dom mer än 4 veckor iaf (efter den tiden borde man se resultat). Jag tycker att det är bra produkter, men inga mirakelgrejer precis, och kanske lite väl dyra. Men som sagt; jag kanske inte gav dom tillräckligt med tid heller!

Kommentarer
Postat av: Häggkvist

tack för många bra recentioner. Har funderat länge på att beställa smashbox primer men nu ska det äntligen bli av! Kan ge dig ett bar tipps, beställ hundvårdsprodukterna från www.hqhair.com. Jag beställde mina Ole Henriksen produkter där i från och jag tjänade flera hundra på att beställa därifrån. Produkterna kom inom en vecka trots att de skickade det från USA. Hel nöjd. En liten fråga.. är uet efter en ny dagkräm som återfuktar bra, har du något tipps? / Emmy

2007-02-25 @ 15:40:55
Postat av: Becccan

Tack :) Jaa, jag funderar på att beställa lite grejer antingen från hqhair eller strawberrynet, blir ju så mycket billigare! Om du vill ha en bra dagkräm tycker jag du ska kolla upp Dermalogica, dom är bäst tycker jag :)

2007-02-25 @ 16:35:53
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0