Hudanalys

Har varit på hudanalysen idag på Face & Body center :)
Först när jag kom så fick jag äta lite snittar och morötter med dipp,
sen blev jag analyserad :P
Hon sa att jag har en fuktfattig blandhy som är lite känslig.
Hon tryckte, klämde, kände och donade med min hy :P
Sen rekommenderade hon produkter för min hy:

- Special Cleansing Gel
- Multi-Active Toner
-
Gentle Cream Exfoliant
- Active Moist & Skin Smoothing Cream
- Skin Hydrating Masque
- Skin Refining Masque
- Skin Renewal Booster
- Medicated Clearing Gel

Gentle cream exfoliant, Active moist & Skin refining masque har jag haft förr, och dom tänker jag köpa igen för det var riktigt bra grejer.
Sen blir det Special cleansing gel, Multi-active toner & Skin hydrating masque också :) Kanske även Skin renewal booster.
Tänker köra på endast Dermalogica nu. Inte blanda massa olika som jag gjort förr.

Sen fick jag en liten present innan jag gick också :)
Miniflaskor av Special cleansing gel & Multi-active toner & ett prov på Skin smoothing cream.

Dermalogica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Vad kostade det att göra hudanalys där? :)

2006-12-28 @ 00:00:15
Postat av: Lisa

Det var inte meningen att verka så jätteanonym, men mitt namn försvann visst först.

2006-12-28 @ 00:00:52
Postat av: Becccan

Lisa: Det kostade ingenting den gången. Dom firade 5 år, så då var det gratis hudanalyser hela dagen :) Jag vet inte riktigt vad dom tar för det i vanliga fall, men det ingår när man gör ansiktsbehandling!

2006-12-28 @ 01:56:20
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: BerryM

vill du köpa en stor flaska multiactive toner snorbilligt?
http://www.tradera.com/Dermalogica_professional_multi_active_toner_473_ml_16_oz-auktion-47584883
/Berry

2007-09-06 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0