Nattuggla

Här sitter jag klockan 01.30 och har inget bättre för mig.
Jag är en riktig nattuggla! Jag lever för kvällarna :)
Jag har alltid varit morgontrött & kvällspigg,
ända sen jag föddes. Jag tror mina föräldrar hade det ganska bra,
med en bebis som sov till 10.00 om dagarna ;P

Idag har jag varit ner och fikat med Lina.
Pratat lite om helgen.. det vankas party :)

Imorrn hade jag tänkt åka ner på stan, as usual ;)
Kolla på allt som jag inte har råd med ^^
Sen blir det restaurangbesök med Daniels mamma på kvällen :)

Nu ska jag surfa runt lite till innan jag ska sova.
Tack alla som läser min blogg :)
Skulle vara kul om ni kommenterade lite mer bara,
så jag vet att ni fortf. läser ;P Alltid kul med lite kommentarer.
GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0