Strawberrynet

Här sitter jag, som vanligt.. funderar på att lägga mig tidigt idag (dvs. innan 1.00). Men jag är inge vidare trött, vaknade 12.30 idag :S Hatar när jag sover så länge! Och inte väcker nån mig heller.

Kollade upp vad Dermalogica kostar på Strawberrynet, och där var det ju jättebilligt! Så det blir nog beställning därifrån istället. Sparar över 800:- på att beställa därifrån!

Imorrn blir det nog en sväng ner på stan.
Ska kolla runt lite efter julklappar.
Några är redan planerade.
Det gäller att vara ute i god tid :P

Rebecca Hedström som tattoo.
Vill ha! Skulle vara så snyggt :)


Rebecca Hedström


Kommentarer
Postat av: Linda L.

Hur har du hittat ditt namn på det där språket? Jag vill kolla hur mitt namn ser ut... Det såg ju jättecoolt ut.

2006-11-13 @ 09:38:53
Postat av: Becccan

Gå in på
http://www.tengwar.art.pl/tengwar/ott/start.php
Välj engelska längst ner till vänster på flaggan, sen kryssar du i PNG på output format, och väljer Tengwar Sindarin i rull-listan. Sen är det bara att skriva vilket ord/mening du vill ha översatt i input :)

2006-11-13 @ 10:58:45
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Linda L.

Det var riktigt coolt. Säker på att det verkligen stämmer? Och på vilket språk var det?

2006-11-14 @ 00:25:36
Postat av: Becccan

Säker kan man ju aldrig vara :) Men jag tror det

2006-11-14 @ 01:04:29
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0