Doftljus & musik

Sitter här och sniffar på mina nya doftljus från Yankee Candles :)
Köpte dom idag. Luktar såå gott, nytvättat!
Åsså lyssnar jag på mina nya skivor, bra bra!



Hoppas på att mitt Tiffany-halsband kommer senare i veckan också :)
Betalade det alldeles nyss.

Har eleven slutat sälja Benefit Dandelion powder eller? :/
Finns inte där längre..
Får väl beställa det från Benefis hemsida isåfall.



En liten lista igen som jag hittade på en annan blogg. 

Schampo:
Fructis
Balsam: Fructis
Duschtvål: Olivtvålar från Grekland & några från Lush
Kroppspeeling: Arctic body buff - Make up store
Ansiktspeeling: Gentle cream exfoliant - Dermalogica
Leave-in för håret: -
Hårinpackning: Ingen just nu
Ansiktskräm: Från Rosen Serien
Rengöringsservetter: -
Ansiktsrengöring: Aloe vera deep cleanser - Ole Henrikssen
Ansiktsolja: Serum "Blå Kamomill & Echinacea" - Suki
Hudlotion: Body Frosting - Dessert Beauty & Kroppskräm - Rosen Serien
Deodorant: Rosen Seriens, den bästa ever!
Parfym: Be delicious - DKNY
Bas: i.d foundation
Concealer: i.d - Bisque
Mascara: Hah, minns inte
Rouge: Måånga, men dom jag använder: Glee & Laughter från i.d 
Läppbalsam: Försvarets!
Handcremé: Rosen Seriens

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Här kan du klicka hem dandelion: http://www.benefitcosmetics.com/gp/product/B000FBK5IQ/sr=1-1/qid=1160635773/ref=sr_1_1/002-9589394-1664856?ie=UTF8&bcBrand=core

2006-10-12 @ 08:48:31
URL: http://fliickans.webblogg.se
Postat av: Becccan

Bra mycket billigare där än på eleven.se!

2006-10-13 @ 12:12:37
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Linda

Frågade Eleven för typ en månad sedan och då sa de att Dandelion skulle komma in om två veckor. Har nu beställt från hqhair och de funkade jättebra, plus mycket billigare.

2006-11-22 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0