Shoppat

Jag var ner på stan idag och kollde runt lite.
Köpte aromakulor att ha i aromalampan.
Luktade huur gott som helst! Japanese Magnolia.
Smidiga verkar dom ju också.
Älskar doftprylar :)
Aromakulor

Sen blev jag väldigt sugen på ett Snow Glow Powder från IsaDora.
Såg jättefint ut. Likaså ögonskuggorna i serien.

Min hy blir bara torrare och torrare.. min ansiktskräm från RosenSerien (för fet hy) känns alldeles för lätt för mig nu, måste ha en som är lite kraftigare. Jag fick ett prov från HälsoKraft på en RS-kräm för normal/torr hy, får se om den passar bättre!

Jag & mamma har precis beställt lite böcker. Det blev dom här:



Skulle vilja beställa från LUSH också, var jättelängesen jag gjorde det.
Är sugen på deras nya avocadotvål, Avowash :)

Avowash

(Bilder: FantasyMagicStore, Bokus, LUSH)


Kommentarer
Postat av: Estelle

Djävulen bär prada är så bra!

2006-10-30 @ 19:57:40
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Becccan

Ja alla säger det, så då måste jag ju läsa den :)

2006-10-30 @ 21:29:20
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0