Refining & Aloe

RA
Tänkte skriva en liten snabb recension på dom 2 produkterna jag köpte senast från Dermanord. Har ju inte haft dom så länge, men jag skriver lite iallafall. Skulle jag ändra mig längre fram så får jag väl skriva en ny recension.

Aloe Vera Barbadensis: Jag är väldigt glad att jag köpte den här, för den är verkligen bra! Jag har den under min Face Lotion på kvällen. Man blir hur mjuk som helst av den, och den ger fukt. Den läker ju även huden, men det tar nog lite längre tid innan det börjar märkas. Men jag är iaf supernöjd med denna.

Refining Mask: Har provat den 1 gång bara, men jag gillade den. Man kände verkligen att den gjorde nånting, för det stack och pirrade lite i huden. Jag får väl skriva längre fram hur effektiv jag tycker att den är. Men hittills gillar jag den iaf, och man kände sig ren efteråt.

Sen testerna:
Olive Cleansing: Jag tyckte att den var lite för fet, så jag ska nog testa en annan rengöring sen.
Papaya Peeling: Provat den 1 gång, den var mild och skön men ändå effektiv. Ska nog köpa den sen.
Foundation har jag inte hunnit testa än.

Kommentarer
Postat av: Yolla

Är sugen på att testa Dermanord. Vilka produkter tycker du va bäst? :) Vilken bra blogg du har!

2007-08-18 @ 17:00:34
URL: http://littlemissyolla.blogg
Postat av: Becccan

Yolla: Dermanord är jättebra! :) Jag älskar deras dagkräm Face Refining Lotion, den bästa jag har haft! Deras Aloe Vera gelé är också toppen.

2007-08-19 @ 13:16:34
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0