Sommar

Jäklar vilken sommarvärme det har varit idag :D Ca 23-24 grader. Var ner på stan och kollade runt lite, gick i bara shorts och skjorta, superskönt. Köpte leggings & fyllde telefon. Hittade en grej jag vill ha när jag fyller 20 också :) Det var en guldaffär på stan som hade tagit hem ett märke som heter Rebecca. Skitfina smycken! Och så står det Rebecca på alla smycken ;) Tyckte det kan vara kul att ha nåt från den serien. Det fanns hur mycket fina grejer som helst. Det var mest en fjäril & ett hjärta jag fastade för. Jag ska se om jag kan hitta några bilder sen.
Ikväll blir det klubbkvällMake up Store med Ida :)

Imorrn kommer Amalia hem! :D Helt galet! Ska bli så kul att få träffa henne igen, efter ett helt år! :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag ska få jobba i Valbo, fanns inget jobb någon annanstans tydligen! :\ Så jag måste åka ut dit, och så fanns de bara jobb typ 4-6 veckor lr nå. Inte hela sommaren som jag ansäkte om :S

2007-04-26 @ 21:04:03
Postat av: Becccan

Mysan: aah, okej! Synd att det inte fanns nån annanstans då! :/ Men hoppas du kommer trivas där iaf :)

2007-04-27 @ 00:49:12
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0