Söndag

Igår blev det lugnt hela dagen. Jag, Amalia & Daniel hade filmkväll :) Hyrde Oceans 11 & Oceans 12, ingen av oss hade sett dom än. Dom var riktigt bra :)
Idag har jag jobbat mellan 8 - 11.30. När jag kom till jobbet imorse så fanns det inget schema till mig, dom hade dubbelbokat, så jag & en annan kille var bokade på samma tur. Så då ringde vi till PFV och dom frågade om jag kunde jobba på hemtjänsten på stan istället. Så då åkte jag in till stan och var där istället. Det gick bra :) Dom hjälpte mig att hitta och så :P Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen en stund!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-19 @ 13:23:17
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0