Fredag

Vaknade runt 10 idag av att dom ringde från PFV, fick lite jobb nästa vecka :) Har ju inte kunnat jobba nåt nu eftersom jag varit förkyld. Halsen är fortfarande krasslig, men i övrigt mår jag bra.
Har slagit in massa julklappar idag på förmiddagen. Jag är verkligen värdelös på det! Haha, tycker det är svårt. Det blir aldrig snyggt när jag gör det :P Så förlåt, alla som kommer få julklappar av mig, för att dom är så fula :P
Har tagit en helrenovering av mig själv idag också :P Gjort inpackning, filat fötterna, peelat, målat naglarna och massa sånt :) Brukar göra det på fredagar. Älskar freeedag :)

image448image466
Jag läste ut "Andra Kvinnor" av Kirsty Crawford igår. Den var jättebra!

"Bella Balfour vill egentligen inte alls flytta till landet, hon är ju en storstadstjej! Men eftersom det alltid varit hennes mans högsta dröm låter hon sig till slut övertygas och ger upp sitt utåtriktade liv i London. Tillsammans med sina två barn flyttar de till ett gammalt hus på den engelska landsbygden. Där träffar Bella Jane, den sorgsna änkan som äger halva det gods som är närmsta grannen. Jane gör allt för att behålla sin del av huset trots alla ekonomiska bekymmer det innebär. Den andra halvan ägs av ett par, Ben och Sam, som har förvandlat sin del till ett hypermodernt och påkostat hem. Lika mycket tid som Sam lägger på sitt perfekta hem, lägger hon på sitt eget utseende.
Obevekligt dras Bella, Jane och Sam in i varandras liv. Det visar sig dock att allt inte alltid är som det verkar, och att hemligheter döljer sig under ytan även i de finaste hemmen."
Betyg: 4,5

Har börjat på sista Harry Potter boken nu :P Måste ju få veta hur det går! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0