Fredag

Idag var det en ganska okej dag på jobbet.. fick panik först när jag såg att jag skulle åka och handla. Ville verkligen inte trängas på Kvantum med alla julmats-shoppare idag :S Och köpa massa julmat till gamlingarna. Men det gick bra visade det sig :P Vi fick åka 3 st och handla istället för 2, och sen hade vi bara 7 handlingar så det gick fort. Och det var inte så brutalt mycket folk på affärn som jag trodde det skulle vara. Så vi blev klara tidigare än planerat. Skönt det :) Nu är jag ledig imorrn iaf, så då blir det ner på stan och fixa massa grejer :) Sen baka julgodis!

Efter jobbet var jag ner med mammsen & pappsen på restaurang :) Daniel var på julbord. Vi käkade på Lams terass, tog pad thai, lär ju värma upp inför Thailand ;P Sen gick jag hem till My :) Vi pratade, massor som vanligt :P, kollade på tv & bytte julklappar :) Visar imorrn vad jag fick. Måste sova nu, är skittrött! GoNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0