Freedag

Gårdagens party blev lyckat :) Vi hade jättekul, träffade skitmycket folk vi kände på krogen :) Trodde inte det skulle vara så mycket folk ute. Imorse var jag lite sliten.. skulle upp halv 10, var inte skitpigg då ^^

Har varit nere på stan idag, köpt nyårsdricka, och sen har jag & My postat våra visumansökan. Allt börjar bli klart nu inför resan, känns skönt :) Snart är det bara invänta 7 februari! :D

Dom ringde från jobbet idag, jag ska få jobba imorrn å på söndag 7-11. Var tvungen att ta dom turerna eftersom jag missade 2 dagars jobb när jag blev magsjuk. Skönt med korta turer :P
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på film & äta godis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0