Julstress

Idag åkte jag och Daniel ut till Valbo för att fixa den sista julklappen, jääklar vad folk det var! Vi fick parkera långt bort, och det var sjukt långa köer på alla affärer. Till och med på apoteket var det skitlång kö :P Men nu är alla julklappar fixade, känns skönt :) Bara att invänta julafton nu :) Bästa dagen på året :P Ska jobba en sväng imorrn bara, 7-14, sen kan man börja få in julfeelingen :) Blir eventuellt bio med Mysan imorrn också, vill så gärna se Guldkompassen :) Ikväll blir det lite mys och filmkväll!



Dagens inköp förutom julklapp blev en film - The Holiday, så jäkla bra tycker jag :), ett läppbalsam - Eucerin Lip Repair, måste ha nåt för mina supertorra och fnasiga läppar. Sen när jag kom hem beställde jag en bok också, Sophie Kinsellas Can you keep a secret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0