Regnig måndag

Idag blev det en kort men jobbig dag på jobbet. 7.30 - 13.00, men det var ju sånt jäkla skitväder, och jag hann inte på nån cykel så givetvis fick jag gå i regnet :S Och så hade jag bara kunder som bodde aslångt ifrån varann, så det blev ett himla knatande. Jag sov så himla dåligt inatt, sista gången jag kollade på klockan var runt 4 och då hade jag inte somnat än :S Gick upp 6! Så nu när jag kom hem la jag mig och sov, och sov i 3 timmar :P Skönt!

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Skulle ha behövt fixa en del grejer idag, men klockan blev så mycket så jag får ta det imorrn! Förresten så ansökte jag om Visakort på Swedbanks hemsida, men blev nekad för att jag inte tjänar minst 100.000:- om året :S What? Alla mina kompisar har ju Visa, och vad jag vet så tjänar inte dom så mycket ^^ Eller har ni ljugit för mig hela tiden? ;P Jag måste ha gjort nå fel i ansökan. Får nog gå ner till Swedbank och snacka med dom istället.

Nu - käk!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Usch jaa jävla skitväder :(

2007-12-03 @ 23:47:36
Postat av: Becccan

Mysan: aa, tur att vi slipper det snart ;P

2007-12-04 @ 00:43:06
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0