Myskväll

Inte lika hög feber idag, men den kommer och går hela tiden. Har fått en rejäl hosta till råga på allt också. J ville att jag skulle jobba imorrn, men det blir nog inget med det! Tänker inte ge mig ut förens jag är helt frisk.

Ikväll blev det lite myskväll. Jag och älsklingen hyrde film och åt gott. Jag fruktsallad och han chips :P Har tittat på melodifestivalen också. Mest dåliga låtar tyckte jag :S Men dom som gick vidare var väl okej. Ska ta och krypa till kojs nu, ögonen går i kors. Lovar mer uppdateringar när jag är frisk :) GoNatt!


Tänk, nu är det inte långt kvar tills Amalia kommer hem. Hoppas att tiden går fort! Saknar dig Malan! Du har varit borta alldeles för länge nu. Det är sig inte likt här utan dig :( Ett helt år utan storesyrran, det är hårt. Jag har drömt många ggr att du kommer hem.. och snart blir det verklighet :) Och då släpper jag inte iväg dig igen! Miss you. Nedräkning pågår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0