Onsdag

Har varit ledig måndag och tisdag den här veckan, men idag ska jag jobba. Kväll, som vanligt. Jag verkar aldrig få börja på dagtid (?)

Var på stan igår, köpte ett lipgloss (igen :P) från Clinique, och sen var det klubbkvällMake up Store och där köpte jag en ögonskugga; Nox. Fick även en ögonskugga för att jag förlängde mitt medlemsskap, den beige-glittriga.

makeup
-Microshadow Blondie (Har ej testat än, men den ser fin ut)
-Microshadow Nox (En ny favorit! Rosa med guld i, suuperfin)
-Full potential lips, nr 08, Clinique (Verkligen skitsnyggt!)

Kommentarer
Postat av: Rouge

Åh, dom ser enormt snygga ut! =D Spanade in det glosset igår också faktiskt hehe, väldigt fint! ;)

2007-03-01 @ 14:46:50
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad jobbar du som?

2007-03-01 @ 16:04:06
Postat av: Becccan

Rouge: Ja visst är det fint :)
Anonym: Telefonförsäljare

2007-03-01 @ 16:55:34
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0