Recension - Imperialis

Imperialis
Nu har jag använt min dagkräm, Imperialis, från Lush i ca en vecka. Kanske lite tidigt att recensera, men jag gör det ändå. Skulle jag ändra uppfattning så får jag väl göra om recensionen :P

"Imperialis, vår kejserliga hudcrème, passar hudtyper som inte kan bestämma sig för om de är torra eller feta. Du vet vad vi menar, den klassiska blandhyn med oljig panna, glansig näsa och haka ibland, medan resten av huden uppför sig alldeles normalt. Behandla din hy kungligt!"

Min åsikt
Jag älskar verkligen den här cremen hittills. Den har faktiskt förbättrat min hy under den veckan jag har använt den. Den är alldeles lagom i konsistensen: varken för kraftig eller för tunn. Den sjunker in snabbt, och håller min hy matt nästan hela dagen. Den luktar lite underligt, men jag tycker den luktar gott :) Sen innehåller den ju bara naturliga och bra ingredienser, vilket är ett plus. Och priset på 179:- känns väldigt lågt för hur bra den är! Min hy har blivit mer balanserad och ser mer frisk ut sen jag har börjat använda den. Helt rätt för min hudtyp helt enkelt :) Men till sommaren kommer den förmodligen bli för fet, då får jag nog byta till Enzymion!
Betyg: +++++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0