Behåller Tinten

Tint
Jag har bestämt mig för att ändå behålla mitt Tokidoki Skin Tint :) Jag provade det igen, men använde en foundationepensel den här gången istället för fingrarna. Då blev det mycket bättre resultat! Plus att jag tror jag använde för mycket första gången, så jag såg ut som en påskkärring :P När jag målade nu så blev det jättefint! Och jag har helt ändrat uppfattning om färgen; den är perfekt! Jag kör en recension på en gång:

Eleven.se säger:
"Ett härligt stänk av rosa gör varje dag ljusare! Denna oljefria, naturliga färgnyansen glider över dina läppar och kinder och lämnar en underbar glöd. Vitamin A, C & E ljusar upp och föryngrar samtidigt som Echinacea och Aloe Vera lugnar huden.
Tips: För perfekta rosa läppar som varar hela dagen, applicera ett stänk av Tokidoki Skin Tint på läpparna"

Min åsikt
Jag har alltid tyckt att det är svårt att få till krämrouge snyggt. Men sen jag köpte en foundationpensel och använder den till appliceringen så går det mycket lättare! Jag tycker inte alls om att applicera med fingrarna, det blir ojämnt och fult (iaf när jag gör det ;) Och att bara applicera genom att dutta med sticket tror jag inte riktigt funkar. Hur som helst så blir det en jättefin rosa färg på kinderna om man inte tar för mycket. Man ser verkligen naturligt rosig och fräsch ut. Det är lätt att måla på, det sitter hela dagen och det är perfekt i konsistensen. Det är verkligen den perfekta rosiga färgen!
Betyg: ++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0