Lushtips 2

LushBlandhy
Här kommer mer tipsLushprodukter, den här gången för blandhy.
När T-zonen är fet och oren, och resten av huden är torr/normal, är det viktigt att jämna ut fuktbalansen i huden. Här är några tips på produkter för det ändamålet.

1. Rengöring - Herbalism - Jättebra att använda på storporig hy och hy som lätt får blemmor. Innehåller många pulveriserade örter som håller hyn lugn, ren och fri från irritation.

2. Ansiktsvatten - Breath of fresh air - Ett fräscht och mjukgörande ansiktsvatten som ger huden näring.

3. Ansiktscreme - Imperialis - Passar hudtyper som inte kan bestämma sig för om de är torra eller feta.

4. Ansiktsmask - Love Lettuce - Detta är en ansiktsmask och peeling som mjukar upp och absorberar fett från huden. Den rengör och stramar upp.

Kommentarer
Postat av: Kusin

Imperialis har jag, superbra..luktar gott också.:-)

2007-01-28 @ 15:43:07
Postat av: Becccan

åh, den är på väg hem till mig :D

2007-01-28 @ 18:01:36
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Kusin

Ok, du blir inte besviken. Fick en tvål med också som luktade supergott..Karisma nånting tror jag den hette:-)

2007-01-28 @ 18:45:52
Postat av: Kusin...igen

Karma hette den;-)

2007-01-28 @ 18:46:51
Postat av: Becccan

Ja den har jag luktat på förr :) Luktar jättegott!

2007-01-28 @ 18:49:39
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0