Biotherm

image352
Jag har aldrig provat nåt från Biotherm förr, men har alltid varit sugen på att göra det. Jag tog ett prov för några dagar sen på deras Aquasource Non stop, en ansiktsgel för normal/blandhy. Den är jättebra, sjunker snabbt in i huden och man blir verkligen babymjuk! Mamma & pappa ska åka till Åland imorrn, funderar på att be dom köpa den på båten.

"Biotherm Aquasource Non Stop Creme är en fuktmättande ansiktskräm. Biotherm Aquasource gör huden skönt mjuk, smidig och återfuktad. Ansiktskrämen är en av Biotherms populäraste hudvårdsprodukter ."

Kommentarer
Postat av: Linnea

rekommenderar den inte! man får en fet hinna efter som tar lång tid innan den försvinner..

2007-07-19 @ 21:51:49
Postat av: Becccan

Linnea: Jaså? Det fick inte jag när jag provade den. Jag gillade den :)

2007-07-20 @ 21:37:33
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0