Work work

Det har blivit mycket jobb på sistone, så jag har inte orkat suttit så mycket vid datorn. Imorrn ska jag iaf vara ledig. Och fre, lör, sön också - skönt! Ska nog ta en tripp till stan imorrn, sen ska vi gratta Daniel när han kommer hem - han fyller år imorrn :)

Har så jäkla mycket blåsor i mun nu så jag tror jag blir tokig. Gör så himla ont! Kan nästan inte äta för det gör så ont. Det dunkar i hela huvet, känns som jag har feber. Det blir så av blåsorna. Ska nog ringa HC imorrn, måste få komma dit så dom kan ta en titt. Är så jobbigt med det här!

Sitter med min Crashcourse in Skincare-mask från Lush på nu, den är såå härlig :) Den borde alla testa! Min absoluta favorit. Lush ansiktsmasker är verkligen supereffektiva. Min hy har blivit jättefin sen jag började använda masker från dom regelbundet (Crashcourse & Cupcake).

Kommentarer
Postat av: Bullis

Hej! :) Tänkte bara höra om du har nån erfarenhet av Mary Kays produkter? Några åsikter?
Kramkram :)

2007-06-26 @ 20:36:30
Postat av: Becccan

Bullis: Ja, jag har testat rengöring & dagkräm från MK. Gillade dock inte grejerna, dom var dyra & innehöll dåliga ingredienser, så jag skickade tillbaka grejerna & fick pengarna tillbaka :P

2007-06-26 @ 21:41:40
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0