Den Vita Massajen

Vitamassajen
Corinne Hofmanns böcker om sina år hon levde i Afrika tillsammans med en massajkrigare tycker jag alla borde läsa. Så himla bra böcker! Man kan inte annat än sträckläsa dom. Jag läste alla 3 på mindre än två veckor. Jag såg filmen för ett tag sen också, det skrev jag ju om.
Corinne Hofmann flyttar alltså till Kenya för att hon blir störtkär i en massaj när hon är på semester där med sin kille. Så hon lämnar sin pojkvän, och sitt hemland, och flyttar ut till en kobajshydda i bushen i Kenya där hon lever tillsammans med sin nya man. Det är helt otroligt hur hon lyckades överleva där ute i bushen. Det är spännande att läsa hennes historia. Så det är ett bra tips :)

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Älskar att läsa men blir inte så mycket med både jobb och skola, men bra att få tips inför heta dagar på stranden! :)

2007-03-06 @ 22:01:43
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Becccan

Sweetheart: Själv har man ganska mycket tid över som arbetslös :P

2007-03-06 @ 22:28:46
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0