H2O Time

H2O
Jag var in på Make up Store här om dagen och fick ett prov på en av deras dagkrämer, H2O Time. Och jag gillar den verkligen. Det är en ganska lätt dagkräm och är en riktig fuktbomb. Tror jag ska köpa den på klubbkvällen nästa torsdag. Den kommer nog bli perfekt till våren/sommaren :) Hade ju tänkt köpa en ny från Dermalogica, men jag väntar nog med det ett tag. Vill prova nåt nytt :)

"En ultralätt dagkräm, känns som ett dopp i uppfriskande, svalt vatten. En fuktighetsbomb helt enkelt, där av namnet! Tillfredsställer och piggar upp även den tröttaste hud. Innehåller ämnen som aprikoskärnolja, gurkextrakt och sheasmör som mjukgör, svalkar och lugnar. Dagkräm särskilt lämpad för normal, kombinerad till fet hy, men passar även utmärkt som nattkräm till den kombinerade och oljiga huden"

Kommentarer
Postat av: Emmy

Älskar H2O Time! Min är slut men ska verkligen investera i en ny nu till hösten :)

2007-08-25 @ 23:33:04
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0