Slut

Har varit nere på stan idag, igen :P Köpte en tröjaGina och leggings på barnavdelningen på JC, hälften så billiga ju ^^

Sen var jag in till jobbet och sa upp mig. För det första så var det inte kvällstidsjobb jag började för, och nu har jag fått jobba kväll i 4 veckor. Ingen sa nåt om det när jag började, att man måste "kvalificera" sig till dagtid. Och sen blev jag inte direkt mer peppad att stanna igår när J skrek och svor åt mig i typ 10 min för att jag inte hade sålt när klockan var åtta. Han var jäkligt otrevlig, och så vill jag inte ha det! Inte konstigt att det är sån åtgång på folk där. Telefonförsäljning är ett jäkla pressande jobb alltså, får man inte utskällning av kunderna så får man det av chefen ^^ Kul arbetsmiljö va.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej. Såg att du också bor i Gävle. Jag har precis flyttat hit, och har inte så bra koll på staden än. Vet du var man kan få sina ögonbryn snyggt noppade och fixade till ett bra pris?

2007-03-01 @ 18:28:26
Postat av: Sofie

Men nu blir jag ju riktigt upprörd, inte över jobbet den här gången för det vet du att jag är upprörd över 24 7, men asså Make Up Store skulle inte dom ha sin första klubbkväll 27 mars? har jag missuppfattat det? kram

2007-03-03 @ 00:50:01
Postat av: Becccan

Sofie: hehe joo, men det var inte en "riktig" klubbkväll, det var bara inför klubbkvällen som kommer sen. Dom visade typ bara vad som var nytt och vad som skulle komma in under våren :)

2007-03-03 @ 01:30:48
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Becccan

Sophia: Jag brukar inte själv gå och fixa mina ögonbryn, men en kompis till mig brukar gå till Rosmarin som ligger på Söder. Där är dom tydligen billiga och bra! :)

2007-03-03 @ 01:33:16
URL: http://becccan.blogg.se
Postat av: Rouge

Usch vad hemskt! Tycker definitivt du gjorde rätt i att sluta, sådär kan man ju bara inte ha det! =/

2007-03-03 @ 17:11:36
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: Becccan

Rouge: Nej eller hur, man ska inte behöva stå ut med vad som helst!

2007-03-04 @ 20:48:45
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0