Inte min dag

Idag har ingenting gått min väg känns det som. Det var kaos på jobbet, alldeles för stressigt - och när det blir stressigt klantar man sig. Råkade välta en skurhink full med vatten över golvet när jag städade hos en person. Skitkul, tog aplång tid att torka upp allt! Och jag blev försenad och arg. Sen var det en mås som sket på mig när jag var ute och gick med en tant - tack så mycket. Var jättetrött när jag kom hem, sov nån/några timmar. Skönt det :) Hade fått lönebesked när jag kom hem, det var trevligt :P Så då blev jag glad iaf. Nu på kvällen har jag varit över till Amalia en sväng, kollat på lite USA-bilder :) Nu blir det tvn!

Kommentarer
Postat av: kusin

Hmm, undra om det där med att få måsskit på sig är ett släktdrag? Blev utsatt för en tokmås i Bulgarien när vi var där:-( Inte kul...Ha en trevlig helg!

2007-05-25 @ 09:41:56
Postat av: Becccan

kusin: haha ja, det kanske det är! :P

2007-05-25 @ 15:19:35
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0