Partyhelg

I helgen har det varit full rulle. Fest både fredag & lördag :) I fredags hängde jag & My med Daniel och hans kompisar på fest på Brynäs, sen drog vi på krogen. Hade skitkul :) Sen på lördagen kom tjejerna från klassen hem till mig och grillade & förfestade. Sen drog på en annan fest & efter det på krogen. Efter krogen stack jag & My på efterfest, kom hem runt 5 nångång. Blev en rolig helg :)

Idag har jag jobbat - i skitvädret! Fy sjutton vad blöt jag blev. Hade inget paraply med mig heller. Jobbade bara mellan 8-12 som tur var. Nu ska jag lägga mig och kolla på nån film och försöka bli varm igen!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jaa men jag skäms för jag va så jävla full båda dagarna :$ Måste lugna ner mej. Fattar inte hur jag lyckas bli så full jämt. :\ hehe. men kul hade vi! ^^,

2007-05-28 @ 16:53:50
Postat av: Becccan

Mysan: Haha, äsch, det måste man få vara ibland :P :D

2007-05-28 @ 17:20:59
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0