Shoppat i GBG

LM
Det blev inte så mycket shoppat i GBG.
Det här är väl det jag köpte (förutom lite småkrafs).
- Laura Mercier Tinted Moisturizer - Oil-free: Den är verkligen så bra som alla säger! Jag gick in på NK och fick ett prov på den i fredags, sen gick jag och köpte den på lördan. Den jämnar ut min hudton perfekt, och den är lätt och blir väldigt naturlig i ansiktet. Ett stort + för att det är spf 20 i den också! Jag köpte färgen Nude, den näst ljusaste. Den kostade 430:- och är värd varenda krona! Jag köpte den oljefria varianten, eftersom jag har en tendens att bli lite fet under sommaren. Kan rekommendera den, den är verkligen superbra! +++++
- Mavala - Milky: Från deras nya sommarkollektion. Verkligen en jättefin och somrig färg tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har också använt den ett tag men tyvärr fick jag en reaktion på den, så om du efter nån vecka eller så helt plötsligt får en massa nya utslag som du inte vet var de kommer ifrån så kan det vara krämen.

2007-05-10 @ 09:20:30
Postat av: Becccan

Johanna: Jaså, det lät ju inte kul :S Får hoppas att jag slipper utslagen.

2007-05-10 @ 12:43:34
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0