Kinamat & tomt med jobb

Idag har jag umgåtts med min kära vän My igen :P Det blev en sväng på stan, handla lite småsaker. Sen gick vi och beställde kinamat och åt hemma hos henne :) Supergott! Sen blev det dega framför tv:n och snacka en massa :) Trevlans!

Har inte jobbat på ett tag nu, sen förra måndagen tror jag. Det blir alltid såna här perioder, antingen ringer dom hela tiden eller inte alls. Om dom inte hör av sig imorrn lär jag nog ringa och fråga om dom har nå jobb åt mig. Vill ju få några dagar i veckan iaf! 2-4 dar i veckan i snitt brukar jag kunna få ihop iaf. Sen blir det ju alltid mer eller mindre ibland. Kan få jobba 7 dar i sträck vissa perioder, får hoppas på en sån period snart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0