Trött idag

Idag har jag varit riktigt trött, hela jäkla dan. Hade mycket dötidjobbet, höll nästan på att somna några gånger :P La mig och vilade när jag kom hem, så himla skönt :P Men känner mig inte så mycket piggare för det.

Imorrn är jag ledig (vad jag vet nu iaf) så då kanske jag ska ta en shoppingtur för ovanlighetens skull :P Städa lite skulle ju inte heller skada, ser ut som ett jäkla bombnedslag här :S Och en morgonpromenad blir det nog också, det var längesen nu.

Jag börjar bli så less på å bara vara hemma här nu.. nu vill jag ut och resa! Långt & länge :P Ska spara ihop lite mer pengar, sen ska vi ut på äventyr, eller hur My :P :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0